...One step to paradise...

neděle 22. dubna 2012

One step to paradise č.8


O měsíc později:

Liam:
,,Co tomu Harrymu poslední dobou je? Měl bych si s ním promluvit. Ve chvíli volného času se zavře do svého pokoje a stále se dívá na kresbu, kterou mu před několika týdny dala ta holka z nákupního centra, kde jsme měli autogramiádu.“ přemýšlel jsem nahlas.
„Harry, mohu jít dál?“ zaklepal jsem na dveře Harryho pokoje.
„Okey.“ ozvalo se zpoza dveří a něco cvaklo v zámku.
„Proč se zamykáš? Nikdy ses nezamykal!“ chtěl jsem si ujasnit jeho zvláštní, poslední dobou divné, chování.
„Vlastně ani nevím, od té doby, kdy jsem dostal tenhle obrázek do ruky, – ukázal na Victoriinu kresbu – připomněl jsem si jaké to bylo, když jsme ještě nebyli slavní. Mohli jsme dělat všechno, co chtěli, aniž bychom přitom odháněli dotěrné fotografy.“ dořekl a potom dodal: „Prostě ten obrázek pro mě zosobňuje naprostou svobodu.“
„Jo aha, už to chápu.“ Řekl jsem.
„No víš, je za tím ještě něco. Co když Victoria, teda ta holka, co tohle nakreslila, je taky taková, jako ten obrázek, a mohla by být pro mě ta pravá?“ zeptal se mě Harry.
„Áha, takže je za tím zase holka.“ začal jsem se smát a Harry se začervenal.
„Tak rychle za ní, ať ti neuteče.“ pořád jsem se usmíval.
„Díky za radu, brácho!“ Harry mě plácl po zádech a utíkal k telefonu.

Victoria:
„Victorio! Vic! Počkej na mě.“ uslyšela jsem hlas za mnou, otočila jsem se a uzřela jsem tmavovlasého kluka, jak na mě mává. Už zdálky jsem Tonnyho poznala, za ten měsíc jsem se s ním hodně sblížila, byl jako můj bratr. Ale nějak jsem se obávala toho, že přátelství mezi klukem a holkou nikdy nebude na sto procent fungovat.
„Někdy ti ten autobus vážně ujede.“ se smíchem jsem ho přivítala.
„Co budeš dneska po škole dělat?“ zeptal se mě.
„Ještě nevím, měla bych pomoct paní domovnici s nákupem a potom mám volno. Proč?“ otázala jsem.
„No, nechtěla bys zajít někam na čaj nebo třeba na večeři?“ mnul si ruce.
„Mám to brát jako rande?“ zasmála jsem se.
„No..Jestli bys neodmítla..Tak jo..“ začal koktat.
„Jo, šla bych.“ odpověděla jsem skromně.
„Dobře, domluvíme se ještě ve škole.“ dořekl a zamířil k obchodu naproti naší školy.
Tonny je hodný chlapec, ale nevím, zda by z toho mohlo být něco víc než jen přátelství, ale každopádně to můžeme zkusit, a když to nevyjde, aspoň se dobře najím. Usmála jsem se sama pro sebe. Stejně, pořád neumím zapomenout na Harryho, pořád citím na zádech jeho ruku, která mě pohladila, když jsme se loučili. Vždyť jsem mu dala moji kresbu a pod ní je můj podpis, ale proč by mě hledal? Vždyť jsem jenom normální holka, nejsem slavná, nejsem modelka, nemám strašně bohatou rodinu, nemá cenu o tom přemýšlet. Pustila jsem to z hlavy a zamířila jsem do školy…

Žádné komentáře:

Okomentovat